Založ si blog

Niečo . ..

Sklamaná , zároveň šťastná s chtíčom zažiť niečo nové . Sídliskové životy sú tým istým kolobehom už dlhé mesiace, možno i roky. Človek na ceste životom hľadí niečo, čo bude mať zmysel. Niečo čo nás bude posúvať vpred. Jednoducho niečo čo nám vyčarí úsmev na tvári. Jedno veľké NIEČO ! 🙂 Pre každého je to veľké NIEČO niečo iné.

Pod rúškom tajomstva toho môjho niečoho sú len dve veci . Byť šťastná a robiť ľudí šťastnými. Lenže ako ? Na každej ceste sa stretávame s prekážkami. Tak isto to funguje aj na ceste životom. Zákruta, semafory , údolia, kopce či hocičo iné, čo nám môže znepríjemniť cestu. Niekedy jednoducho musíš spomaliť a rozhodnúť sa kam vlastne ísť . V živote nemáme navigáciu aby nám ukázala smer . Ešte aj pri kúpe navigácie je návod na použitie. Prečo také niečo nedajú človeku, keď sa narodí ? Návod na život. Hneď by bolo všetko oveľa jednoduchšie. Najväčším paradoxom je to , že pokiaľ nemáme cieľ, nemáme kam ísť. A budeme sa len túlať a túlať cestami , poľami či mestami.

Každý z nás zažíva pri rozhodnutiach dilemu . Pre niekoho je dilema to , že či si dá pivo alebo nejakú tú borovičku. Niekto sa rozhoduje medzi obedovým menom v reštaurácii . Dám si mäso alebo len cestoviny so syrom ? Niekto sa rozhoduje medzi dvoma partnermi. Mať svadbu alebo nie ? Zobrať pôžičku alebo nie ? Je to dobré riešenie alebo nie ? Každý z nás to určite pozná, ale každý v inej podobe.

A čo je vlastne lepšie ? Milovať, trápiť sa a nebyť milovaný alebo byť milovaný, klamať a nemilovať ? Kto mi na toto odpovie ? Sny, ktoré každú noc menia svoju podobu mi nijako nepomáhajú . Ľudia okolo mňa ? Nie, aj tak budem robiť podľa seba . Toľko samoty a zároveň toľko pocitu , že ťa niekto má rád. Možno lásky ? Nie, láska neexistuje. Alebo áno ? Asi áno, ale nie ideálna. Je potrebné robiť kompromisy ? Nič mi to nehovorí.

Lenže ako sa tak zamýšľam nič nie je stratené. Čo ak zajtra spoznám otca svojich detí ? (Haha!Snáď nie!) . Mám vo zvyku každého dobre vyzerajúceho sympatického sebavedomého vygelovaného muža pred priateľkami nazvať ako potencionálneho adepta na otca mojich detí . Od srdca sa priznám , nebolo by to vhodné ak by sa mi to niekedy splnilo. Bola by som na tom pravdepodobne horšie ako nejaká tá potmavšia ženička z osady so siedmymi deťmi. Ale načo by to bolo ? Už by to nebola dilema, ale tri – dilema .

Miestami sa zamýšľam nad tým, že ideálnym riešením bude naozaj to , keď nejako do tej tridsiatky prežijem . Možno si vybudujem nejakú tú karieročku a jednoducho budem pracovať . Budem sama v jednoizbovom byte, kúpim si deväť mačiek a môj život bude priam ideálny. A vtedy si budem môcť povedať, že mám NIEČO čo som si niekedy želala len tak zo srandy .

Výlev emociíí

06.01.2015

Irónia osudu. Nový rok sa začal priam fascinujúco . Oslávený s ľuďmi, ktorých priam milujem. Ľudia , ktorí pre mňa znamenajú veľa. Hlavne ten jeden. Ten o ktorom snívam noci dni. Síce nie . Celé mesiace som sa presviedčala o tom, že je to úplne irelevantné a pritom v kútiku srdcu tam bol len on jediný . Konečne sa správal ako ozajstný chlap. Forma či len chvíľkové [...]

Ja ani neviem

04.06.2014

Vraj každý vie definovať slovo pocit. Určite nie! Toto je odpoveď s ktorou sa stretávam vo svojom živote každý deň. Touto odpoveďou zatváram dvere možnostiam, ktoré by možno znamenali nejakú tú zmenu , možno nejaké to potešenie a možno len trápenie . Miestami rozmýšľam nad tým, že si kúpim z nejakej tej klamlivej stránky nejakú tú veštiacu guľu , ktorá mi bude [...]

Realita v sne

28.05.2013

Stála pri jeho dome . Sama nevedela ako sa tam dostala . Jednoducho to tak chcela. Posledných pár hodín si pripravovala príhovor , ktorý bol pre ňu dôležitejší ako hocktorý iný. To čakanie bolo nekonečné . Sekundy trvali ako minúty a minúty ako hodiny. Stále nič. Príde ? Prečo som vlastne tu ? Čo mu chcem vlastne povedať? Také a tomu podobné otázky si opakovala [...]

Čaputová, Pellegrini, vyhlásenie, atentát

Kuciak, Tepláreň a útok na Fica. Expert vysvetľuje, či sa násilie môže stať na Slovensku normou

17.05.2024 06:05

Český expert na extrémizmus Jan Charvát hovorí o tom, aký vplyv môže mať na Slovensko atentát na premiéra Roberta Fica.

vojna na Ukrajine, Sevastopol

ONLINE: Ukrajinské drony mohutne zaútočili na ruské čiernomorské základne

17.05.2024 06:05

Ukrajina udrela vzdušnými a námornými dronmi na prístavné mestá, kde má základne ruská Čiernomorská flotila. Rusi zase bezpilotnými lietadlami útočili na Charkov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 16666x
Priemerná čítanosť článkov: 2778x

Autor blogu

Kategórie